Thursday, July 14, 2011

lemah

tangan kanan dihulur tanda silaturrahim kepada yang semuhrim dgn aku ,, ucapan assalamualaikum untuk sesiap yang tidak dihalalkan oleh syarak untuk berjabat tangan dgn ku ,,
hai untuk rakyat 1Malaysia yang lain

since aku celik mata pagi tadi hujan turun dgn lebat.hujan lagi sampai la ni (bak kata orang utara). agaknya kalau ANDA tidak membaca entry boring ni pasti ANDA sedang nyenyak tidur. Aduh bangun la rakan2 sekalian jum bersama sama aku mengintai dunia nan indah tapi sedikit berjerebu ni. Jerebu pun salah siapa? Salah kita sendiri la makhluk on earth. Cuba la jadi macam aku ni pepagi lagi dah ringan tulang bantu che mat dan mak nani berniaga.
Tapi boring sangatt..Hujan kan, customer pun malas nak keluar dari opis sanggup berlapar- maaflah kami tiada perkhidmatan delivery.
Aku pun terasa macam gatal tangan rajin pula nak menaip guna fon 12butang ni.rasa seperti orang kaya membazir kredit yang seciput ni.

Selepas seketika 'ain pinggan tu tengok je ke?' oh dah sejam ak melayan system internet disini. bateri handphone pun dah bertukar warna tanda penat.

No comments: