Wednesday, July 13, 2011

aku ni manis orangnya :D

salam untuk yg kat luar sana tu.
aku nak bagitahu ni yang aku rasa aku ada masalah tentang merasa tahap kemanisan sesuatu makanan atau minuman.patutlah adik aku cakap yang aku ni tak pandai buat air,bukan tak pandai tapi setiap air yang aku buat tu mesti rasanya sesangat manis macam si tukang buat air tu.
padahal aku dah rasa air tu,biasa sahaja.
lama2 baru aku sedar sememangnya aku ada masalah pada lidah ni.
sekarang kalau aku masak atau buat air aku tak kan rasa benda tu,biar orang lain yang rasa kurang gula ke terlebih gula.
hah yang kat luar sana tu kalau nak bertandangke rumah aku diharap anda boleh bawa air siap sebelum datang rumah aku ya.or boleh sahaja kalau korang rasa penat berjalan teringin nak duduk atas wilcha boleh sahaja aku kasi proses tu dipercepatkan.

sedih"


1 comment:

fiLfiL said...

pyh jugk nieh kalo dok ngn ainie kn..
tgok muke yg mnis sgt tuh je bolh kne kncing mnis nieh.. bhye2 ;D
btw, fil jujo.. anda mmg manis ;)