Sunday, August 7, 2011

dah tiga bulan rupanya

assalamualaikum awak2 yang sekalian.

ni memang berita yang gila lagi mengejutkan !
baru aku sedar ohh kita dah besar ye rupanya (kataku kepada adik2 ku yang lain)
mereka menjawab "memang laa sebab tu aku lagi chantek dari kau" - ayat tak boleh blahh


bukan2.
bukan benda ni yang telah menyebabkan kita membesar .tapi kau tengok laa sekarang masing2 punya handphone sendiri, masing2 dah pandai bergaya, masing2 dah tahu citarasa sendiri
dan yang paling penting "ohh sebenarnya ada antara kita berempat ni dah berpunya,dah pandai nak berkasih kasihan" (ayat terpaksa berkias)

patutlah dia setiap malam tido dah pandai tutup pintu bilik, kalau tak jangan harap laa, katanya panaslahh, takutlah, nanti lambat bangun lahh dan macam2 lagi. tapi semua tu dah berubah
rupa-rupanya every night ada orang nak kol ye dik?

*nasihat dari seorang kakak "aku tak kisah benda2 tu semua sebab aku tahu kau boleh jaga diri, dan jugak kau tahu apa tanggungjawab kau sebagai anak lelaki tunggal dalam keluarga, tapi ingat dik jangan kau sampai lalai sudah lahh. dahulukan pelajaran ye" rahsia kau ni aku simpan dari pengetahuan chemat dan maknani tapi kalau mereka dah boleh hidu kes percinataan antara kau dan dia aku dah tak boleh nak bohong la kan.

MAAFF (:

No comments: