Saturday, May 7, 2011

terima kasih

terima kasih kpd rakan2, *ta nk spesifik kan
ramai yang dah cerita pasal buku ni

mulalah kisah,,
tak kira habis sahaja matrik aku cuba cari jugak buku tu .
jalan aku dipermudahkan. Alhamdulillah
tuptup pija bagitahu 'ain tak lama lagi ada book fair'
senyum sampai telinga ainie dibuatnya

azam ainie "aku mesti beli juga buku tu"
-pertemuan diatur anatra ainie dgn pemilik blog www.reject4hottie.blogspot.com
niat nk beli buku tu ainie smpn disebalik hati ini daripada pengetahuan dia
tapi sebab excited sangat terlepas jugak dan disebabkan tiap kali ainie usha booth yang ade tak jumpa pun buku tu .
'''tapi itu tak jadi masalah

terima kasih la dekat dia.dengan keberanian yang tah berapa kerat tu dia beranikan diri bertanya ke penjual yang ade.
at last jumpa jugak buku tu..walaupun dah banyak novel yang fatimah syarha tulis yang aku pilih dan bayar dgn hati yg rasa bercampur baur adalah tautan hati even time tu ade pun yang the latest one.

so yang penting dekat sini ainie nk berterima kasih dekat novelis tu coz dah bukukan satu story yang aku rase tenang aje bile baca . terima kasih sekali lagi .

*gambar akan di paste bila ainie dah habis baca nanti ya

terima kasih .

1 comment:

atiqah said...

sama-sama ainie ! :P