Saturday, March 19, 2011

sporting la sikit ;

sedih pule bile mengenang kan bende tuh.
aku selalu bermonolog dalaman.'eh bestnye diorang,unite nye diorang,happening nye'
dan perasaan kejelesan itu tetube datang dgn cepat dan pantas .

kenapa lah bende tu tak berlaku kat "sini"
mgkin pernah terjadi buat certain2 time i guest
but most of the time?
(pel-least)

aku faham kite sume dari latar belakang yang berbeza beza tapi itu kn bukan penghalang nye.
aku tau kite boleh pecah kan ice-berg yg on da way menghalang kework togetheran kite tuh
betul aku sungguh percaya.
event yg dirancang yang sepatut nye jadi projek pemecahan ice-berg tuh pun tak jln dgn lancar sangat .


aku dapat rasa kan since kite sume belum nk mulakan perjalanan lagi..
1- boleh pulak die buat tak endah je.kne pujuk manja2 dlu baru la terhegeh hegeh nk siap.
eh kalau bukan sebab aku fikirkan objektif event tu dh lame aku biarkn !
tapi tak kan .

ni satu hal , ade lagi ni .
aku tak kire
by hook or by crook
ak nk cerita gak.
sebagai pengajaran . .

2- ape lah salah nye kite pegi sesame as satu group yg ditakdirkan bersama,
kenapa lah kena asing2.mmg dri luar korang tak nampak ape yg aku rase , tapi actually batin aku tersiksa pule .

3-event tu hanya untuk kite2 je ye .

4-ape je aktiviti yg kite buat sesame?mksud aku semua org involve?semua gembira?tak de kan?
even kite tak de 1 pun gambar semua ahli dalam group tu ade.pasti ade yg tak cukup.aku paham korang penat kalau takat sorang 2 tu aku tak kisah maybe atas masalah2 tertentu tak pe.aku consider.
ni.........tak pe lah biar lah aku telan sikit2.kalau terasa pahit aku telan lah madu tualang banyak2.

5-mulut orang susah kan nk tutup . tak semua bende yg kite rancang menjadi.mmg susah nk puaskan hati semua org . Maaf ye !

6-encik jangan lah tetibe tak jadi dingin dgn kami . untung lah ade org sayang . tapi jgn la kami yg lain terbiar begitu sahaja.ouh saya lupa anda tak berapa sihat . -___-

post 2/3 done !

No comments: