Saturday, March 19, 2011

maaf ?

ok fine pasni ktorg ta kn amek lagi pape dri kau !
mintak halal semua benda yang kau dh bagi kitorang slama ni .
sebab mulut badan binasa !

peringatan untuk kau dan aku !
kalau kau ade kat tempat kitorang time tuh pun kau akn buat mende yang sama gak kan.
ye lah kot budak tuh kawan kita gak kan.rapat lagi,,selama ni selagi ade mende yang kite boleh kongsi sesama kite kongsi..
macam ni bagi aku kalau dh letak kat public tuh mmg untuk diwakafkn pun kan.or dalam erti kata lain "eh amek lah mmg tuk guna sesama pun"
tapi,,
kalau kau rase itu tuk kau je,,eh simapan dlm loker boleh?hide it until no one can ever see it.or maybe you buat note besar2 'harap maaf ni aku punye'so kitorang pun dgn menggunakan kewajaran akal yg dianugerah kan Allah ni akan cube memahami nya.

jujur weh,,sbnrnye aku ni tak tahan dgr kau mencarut or guna bahasa2 kasar ni or swear word ni !
ye mmg sbnrnye selama ni cube adapt dan alhamdulillah aku mampu,
but satu kejadian ni membuat kn aku betul2 terasa kepanasan nye.
kalau kau tanye 'eh ape kaitannye?'
aku akan ckp 'ade'
sebelum kau nk komen pape tgk dlu sape yg kau nk komen tuh .
hormat die sikit !
kalau kau jage mulut kau tuh bebaik confirm weh bende ni ta kan terjadi
tapi nak wat cam ne kan nasi dh jadi bubur.

tapi kau jangan risau la
kalau kau mintak maaf,, aku akan gigih berusaha memaafkan nye
tapi kalau nak lupakan, sorry beb SUSAH.
aku ni bukan malaikat or nabi.
aku ni manusia sejagat je kot.warna rambut je same tapi hati lain2

btw thanx for all the hospitality that you have gave me before .

post 1/3 siap !

No comments: