Tuesday, November 1, 2011

dari melaka ke negeri pahang

wooo, tajuk gempak.
macam aku ni dah pindah dari satu negeri ke negeri yg lain kann? tapi jarak perpindahan saya cuma sebelah hidung sahaja.  ia cukup membuatkan saya berasa lapar.
dan kesan kelaparan itu, aku lahap seketul ayam kfc yang katanya "tu malam semalam punya"

terasa berat badan luar dalam zahir batin yang teramat sangat meninggalkan desa tercinta yang menjadi penginapan aku selama sebulan lebih di usm ni. tapi apakan daya, tiada yang akan kekal di dunia ini.

cerita sehangat periuk nasi pun dah tak boleh dahh, aku telah officially menghuni desasiswa INDAH KEMBARA.
TEKUN hanya kenangan lalu yang telah banyak kisah suka tawa hilai bersama kawan2 yang gila  hebat.

serius! gila kentang . ngantuk sudah, tenaga sudah habis dan perlu recharge. boleh tidur ke aku ni?selalunya kalau kat tempat baru jarang boleh tidur kot.

No comments: