Wednesday, April 20, 2011

maaf kawan !

eh kau kitorang nk cube baek2 dgn kau tapi kau buat dak je kan !
kau mmg buat2 tak nampak kitorang kan?
seriously aku dulu yang ade rase nk berbaik baik dgn kau terus HILANG .

sampai hati kau kan ?
hishh kalau ikot kan hati nk je aku sembur kau.
tapi nasib baik Allah masih kurniakan aku ni tahap kesabaran yang tinggi.
dah tak de ke rase kesian or sayang kau tuh kat kitorang?


eh kau kena ingat setahun weh kite duk sesama,
dalam sekelip mata je kau berubah kan !
sini aku bagi tahu ape masalah kau ,
kau ni tak boleh terima ape salah kau,kau igt kau je betul,
tak silap dulu kau ade tanye 'kalau aku aade buat pape salah kat korang bagitau la'
beb we all dah bagitau ye .
tapi EGO kau tu .

okey lah beb, aku malas nk ckp banyak,kalau kau tahu ape yg sebenyarnye terjadi,
aku harap GILE ni kau sedar .


-ni sume terus dari hati ke jari2 aku tanpa lengah2 terus publish kat sini-

tapi,, knape aku yg kena minta maaf?
tak faham la?
oh mgkin aku yg salah kot.
ok ak terima. .
aku SALAH PILIH KAWAN !

mmg patut pun kau kena kunci kat luar,biar rase
dh tahu tak de kunci nk balek lmbat tu pehal..
and tu tak rfeti2 ke nk bagitau ade kunci ke tidak .
PANAS ni.

naseb baek la ade jugak yg insan yg sedar time tu.kalo tak bermalam la dibawah sinaran bulan.

No comments: